Eerste dagen van mijn stage in Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Rosalie Visser - WaarBenJij.nu Eerste dagen van mijn stage in Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Rosalie Visser - WaarBenJij.nu

Eerste dagen van mijn stage in Antwerpen

Blijf op de hoogte en volg Rosalie

06 Februari 2013 | België, Antwerpen

Hallo allemaal,

Hier mijn eerste post vanuit Antwerpen.

Afgelopen zondag zijn Karin en ik verhuisd naar ons plekje aan de Nationalestraat hier in Antwerp City;)

We hebben met z'n tweeën een super leuk appartement gevonden, erg groot en zeker ook een goede buurt. Het is op de groenplaats, het oude gedeelte van Antwerpen. De kathedraal ligt ongeveer hiernaast en we hebben een gezellig plein voor ons met leuke restaurantjes en winkels.

Wat voor ons ''shopaholics'' alleen een groot nadeel is, is dat we aan het einde van de ''Meir'' wonen (dit is een heeele grooote laaaange winkelstraat). Gelukkig moeten we er 2x per dag langs fietsen dus is de verleiding niet groot om winkels in te duiken.

De eerste dag stage was erg leuk, er waren die dag nog 7 andere stagaires dus je begint allemaal aan iets nieuws. Bij Radsisson BLU Astrid kregen we een rondleiding en hebben we veel informatie gekregen. Vele faciliteiten van het hotel hebben we bekeken. Na de middag ben ik naar mijn afdeling in de front office gegaan. Het is een ander hotel wat wel bij Radisson BLU Astrid hoort. Het Hotel (Park Inn by Radisson) waar ik stage loop is kleiner, maar ook hier leuke collega's en een prettige werk sfeer.

Er valt nog een hoop te leren, maar we hebben er veel zin in!

Het uitgaansleven en de verdere trekpleisters hier moeten we nog ontdekken. De afgelopen dagen hebben we vooral huisvrouw uitgehangen en veel dingen ontdenkt wat nog geregeld moest worden. (tv, internet, mobiel, vuilis, berging, energie leveranciers etc.) Hier in België doen ze in het dagelijks leven toch wel wat dingen anders.


Morgen een dagje vrij, dus dan eerst tijd om te shoppen!!!
(ohja... en wassen/strijken/eten koken/schoonmaken)

liefs Roos

  • 07 Februari 2013 - 10:51

    Greet:

    Hee Roos,

    Goed voor elkaar!
    Succes de komende tijd.

    x S & G

  • 07 Februari 2013 - 17:56

    Aukje:

    Klinkt goed ladies, de vrachtwagen voor de terugkeer kan alvast besteld worden voor de terugweg denk ik....niet teveel kopen hè. Veel plezier, groetjes aan Karin

  • 14 Februari 2013 - 15:26

    R. Mulder:

    Hoi Rosalie,
    Volgens mij is de eerste indruk van Radisson wel goed en ook bij Park Inn. Met je stageloontje kun je beter ook niet ddoor de Meir fietsen, al die verleidingen tot kopen. wacht op op de sale, dan is alles veel goedkoper. Succes met je stage en ik lees wel weer van je/jullie activiteiten.
    Als je Ankie ziet, wil je dan vragen of ze mij wil mailen hoe de eerste week is gegaan of als ze een blog of skype heeft aangemaakt dat ze die doorgeeft!

  • 15 Februari 2013 - 21:09

    Roos:

    Dag meneer Mulder, ik zal aan Ankie doorgeven dat zei u nog haar stage verslag door stuurt.
    verder zal u van ons nog geen negatieve berichten ontvangen, we hebben het goed naar ons zin hier.

  • 06 Maart 2013 - 16:50

    R. Mulder:

    Hoi Rosalie, al weer wat spannends beleefd in Antwerpen en tijdens de stage?
    Heb je een mailtje gestuurd en kom volgende week op bezoek voor een stagegesprek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Antwerpen

Rosalie

Actief sinds 11 Jan. 2013
Verslag gelezen: 656
Totaal aantal bezoekers 4320

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 22 Januari 2014

Stage Aruba

03 Februari 2013 - 08 Juli 2013

Stage Antwerpen

Landen bezocht: